Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
До зоотоварів застосовні ті самі правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Якщо тварині було придбано будь-який товар, який не підійшов їй за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Ви маєте право звернутися до інтернет-магазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення, і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну. При цьому, є кілька вимог: - товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, усі бирки та ярлики на місці; - товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо; - замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну; - товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні; Які товари я не зможу повернути/обміняти? - якщо використовувалися позаштатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.); - дефекти викликані використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації; - виникло пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах; - виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб; - обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця; - вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки. Повернення або обмін товару відбувається за рахунок покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель тощо), тоді ми оплачуємо транспортні витрати!
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.